Menu
Szukaj
Stylowość w każdym szwie
Koszyk
Producent: MPM (przejdź do produktów)

Zamrażarka Szufladowa MPM-245-ZS-17 Srebrna 170 cm

0.00 (Oceny: 0 Recenzje: 0) Przejdź do sekcji Opinie
1 549,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 1 699,00 zł
Promocja trwa do 31 marca 2025
szt.
Dostępność:
na wyczerpaniu
Czas wysyłki: 24 godziny

Kod produktu: 1B15-591DF

Opis

Zamrażarka szufladowa MPM-245-ZS-17

Brakuje Ci miejsca w standardowej lodówce na przechowywanie produktów? Jest na to idealne rozwiązanie!
Zamrażarka szufladowa MPM-245-ZS-17 w nowoczesnym kolorze inox, zapewni dodatkową przestrzeń i pozwoli Ci bez trudu pomieścić duże ilości mrożonej żywności i przetworów na dłuższy czas, dla całej rodziny.

WYPOSAŻENIE

Zamrażarka szufladowa MPM-245-ZS-17 ma aż 242 l pojemności i wyposażona została w 7 pojemnych i wygodnych przedziałów, a ich transparentna konstrukcja ułatwia wygodny i szybki przegląd zawartości. Dodatkowo, urządzenie posiada praktyczny i przydatny pojemnik na kostki lodu.

FUNKCJONALNOŚĆ

Drzwi lewo/prawo, dają możliwość obustronnego montażu, dzięki czemu możesz dopasować wygodne ustawienie lodówki, odpowiednie do Twojego wnętrza i indywidualnych preferencji.
Kąt otwarcia drzwi 135°, pozwala na wygodny przegląd zawartości zamrażarki oraz łatwe układanie i wyjmowanie produktów.
Regulacja temperatury, za pomocą wygodnego pokrętła termostatu umieszczonego na panelu frontowym – pozwala na wybranie jednego z trzech stopni mrożenia.
Zdolność zamrażania urządzenia wynosi 11 kg/ 24h, a czas ocieplania w przypadku braku energii, wynosi aż 12 h.

NIEWIELKIE ZUŻYCIE ENERGII

Zamrażarka szufladowa MPM-245-ZS-17 pracuje w klasie energetycznej E, co pozwala ograniczyć zużycie energii do 214 kWh w skali roku.

POZOSTAŁE PARAMETRY TECHNICZNE

 

Masa urządzenia netto: 59 kg

Masa urządzenia brutto: 64 kg

Max. Poziom hałasu: 40 dB

Zasilanie: 220-240 V ̴ 50 Hz

Moc: 100 W

Czynnik chłodniczy: R600a

 

Opinie

0.00
Liczba ocen: 0
Oceń i opisz

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.