ELGATO Uchwyt Wave Desk Stand
Wystaw opinię o produkcie
Kompaktowy i niezwykle elastyczny Wave Desk Stand pomoże Ci idealnie ustawić sprzęt na każdej płaskiej powierzchni. Może utrzymać do 1 kg, jest wystarczająco wytrzymały na ciężkie m
Kod produktu: AJELGU000000013 [25882742]
Opis
Kompaktowy i niezwykle elastyczny Wave Desk Stand pomoże Ci idealnie ustawić sprzęt na każdej płaskiej powierzchni. Może utrzymać do 1 kg, jest wystarczająco wytrzymały na ciężkie mikrofony, a jednocześnie łatwy do przenoszenia i regulacji.
PODNIEŚ SWÓJ DŹWIĘK
Nie każda konfiguracja wymaga pełnowymiarowego wysięgnika. Czasami chcesz uzyskać profesjonalny dźwięk bez zbędnego zamieszania. Wave Desk Stand zbliża mikrofon, zapewniając czysty wokal, a jednocześnie nie przeszkadza. Szybko i łatwo ustawisz go wszędzie na biurku lub stoliku kawowym.
ZNAJDŹ NAJLEPSZE MIEJSCE
Elastyczny jak ramię wysięgnika, Wave Desk Stand pozwala manewrować sprzętem dokładnie tam, gdzie go potrzebujesz, bez blokowania Cię w miejscu.
ULTRA STABILNY
Dzięki ważonej podstawie zapewniającej przeciwwagę, Wave Desk Stand utrzymuje Twój sprzęt stabilnie jak skała. Może udźwignąć do 1 kg (2,2 funta), wspierając nawet najcięższe mikrofony bez przechylania.
WIĘCEJ NIŻ TYLKO MIKROFONY
Prowadzisz konferencję? Podłącz kamerę internetową, aby wykadrować idealne ujęcie. Filmujesz? Umieść oświetlenie jak profesjonalny oświetleniowiec. Niezależnie od zadania, Wave Desk Stand spełni Twoje oczekiwania.
Zużycie energii: zobaczEAN: 0840440488187
Gwarancja: 24 miesiące
Kod dostawcy: 10AAU9901
Rodzaj: Mocowanie
Kolor: Czarny
Waga: 1.88 kg
Akcesoria w zestawie: Wave Desk Stand 4 opaski kablowe Adaptery 1/4"-do-3/8" i 1/4"-do-5/8" Klucz sześciokątny Quick Start Guide
Pozostałe informacje: Max. obciążenie: 1 kg Zasięg poziomy: 216 mm Zasięg pionowy: 411 mm Obrót ramienia: 275° Obrót głowicy: 360° Mocowanie gwintowe: 1/4"
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.
Wystaw opinię o produkcie
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.