Edbak EWB250 Uchwyt ścienny uchylny do monitorów 40-65 cali VESA 100x100 - 800x400 40 kg slim
Wystaw opinię o produkcie
EWB250
Uniwersalny uchylny uchwyt ścienny do ekranów 40-65 cali
Zaprojektowany został z myślą o praktycznym mocowaniu ekranu do ściany. Dzięki swojej smukłej budowie, EW
Kod produktu: TLEDBLAEWB25000 [5635887]
Opis
EWB250
Uniwersalny uchylny uchwyt ścienny do ekranów 40-65 cali
Zaprojektowany został z myślą o praktycznym mocowaniu ekranu do ściany. Dzięki swojej smukłej budowie, EWB250 zapewnia bardzo małą odległość ekranu od ściany, zaledwie 26 mm. Łatwość montażu uchwytu oraz wbudowana poziomica czynią go niezwykle prostym w montażu na różnego rodzaju powierzchniach ściennych. Dzięki zabezpieczeniu przed nieautoryzowanym usunięciem ekranu, EWB250 znajduje zastosowanie w miejscach użyteczności publicznej czy poczekalniach. Solidne wykończenie, nowoczesny i funkcjonalny design spełnią oczekiwania wymagających użytkowników.
- Ochrona ekranu przed upadkiem
- Solidna konstrukcja zapewniająca udźwig do 40 kg
- Śruby mocujące ekran w komplecie
- Regulacja boczna ekranu po zamontowaniu na płycie ściennej
- Możliwość montażu na ścianach betonowych, gipsowych i drewnianych
- Minimalistyczny design i funkcjonalność
- Prosta i szybka instalacja
- Nowoczesne wzornictwo
EAN: 5908252963546
Gwarancja: gwarancja zewnętrzna 60 miesięcy
Kod dostawcy: EWB250
Przeznaczenie: Telewizory
Rodzaj: Ścienny
Przekątna ekranu (min.): 40 ''
Przekątna ekranu (maks.): 65 ''
Standard VESA: 100 x 100
Obciążenie (maks.): 40 kg
Regulacja w pionie: 12 °
Regulacja wysięgu: Nie
Uchwyt narożny: Nie
Kolor: Srebrny
Wymiary: 850 x 49 x 470 mm
Waga: 2.2 kg
Pozostałe parametry: Maks. dystans od powierzchni mocowania: 49 mm Min. dystans od powierzchni mocowania: 49 mm Maks. rozstaw śrub mocujących urządzenie: 800 mm x 428 mm Min. rozstaw śrub mocujących urządzenie: 30 mm x 65 mm
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.
Wystaw opinię o produkcie
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.